När man inte vet ut eller in, fram eller bak, upp eller ner?

Heeeej guys!
Vad gör ni?
Jag sitter o smörjer mitt ansikte.
Fick en heeeel plast kasse full me ansikts krämer och masker av pappa igår.
Googlade märket när jag kom hem, och en liten liten av dessa krämer kostade 110 DOLLAR??! SAY WHAT!
O ingen av de kostade under 46dollar. My goosh, feeling riich! :P
Loves it. Tack pappa, har nu en års förbrukning och dom är heeelt sjukt bra. Fast det borde de va me tanke på priset?
Älskar dig paaapi!
neej hörrni,
har lite annat o fixa me nu så vi hörs sen
Måste ba säga att jäävlar va många ni blivit som läser min blogg?? 
Va kom ni ifrån??? :P
Ta hand om er
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0