Cover me, im going all in!

Tjaa allihopa!
Allt bra med er? Med mig är det goood, sitter hos en go vän till mig just nu, vi ska la kolla lite film o sen ska väl jag hem me sista bussen tror jag, är inte säker ännu:P
Men har lite o göra hemma med och har ju skola i morrn(dutttiii)
Ooj, såg nu att det är vad blire för mat på tvn. Im in love with him, hes so fucked up! =)

Var förbi min pappa igår också, vi satt o hade det mysigt och dog av garv till ALLT EN TJEJ VILL HA as söt film, och pratade. Jag älskar dig paaapi<3

Nej nu ska jag vara lite social här också,
Vi får höras när vi hörs helt enkelt!

Ta hand om er!
Kärlek
Eemelie




- Du kom, du gick, du tog, du fick..
But hey, you know I love you forever and more,
but sometimes love just aint enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0