Kött och blåbär..




Hallååå där mina damer på mina herrar.
Allt bra?
Me mig är det helt OK. Vaknade för en stund sen och sitter och tittar på en mix av svensson svensson och sunes jul på datan, helt mysigft faktiskt.
Igår blev jag bjuden på middag hemma hos pappa, det var såå gott och jätte trevligt.
Jag älskar dig pappa, jätte mycket!

Idag har jag no plans at all, får väl se vad som händer, efter denna skolvecka känns de som kroppen behöver lite vila så kommer nog bara ta det lugnt faktiskt.. 
Jädrar, måste kolla på reprisen av 101 sätt att åka ur en game show nu. Missade de igår, när jag o pappa kollade så ska det låta istället.



Hopp o hepp, vi får höras senare:)

Kärlek Respekt
Eemelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0