oobooyooobooyoooboy:)

Jag älskar att skratta!
Varför slösa bort livet med ilska och irritation, när vi kan skratta och le och glädjas åt allt
som livet har att erbjuda?
Gör som jag? Leee:D
http://www.youtube.com/watch?v=fmRWODicOeE
Jag älskar att andas, leva, älska, skratta, må bra, min familj, mina vänner, solen.
Vad älskar du?
Fokusera på de som är bra istället för det som tar din energi, vi tar oss ingenstans
genom att stå och grubbla i ett hörn. Jag gör det jag med vissa dagar,
Men stanna inte kvar där, absolut har man rätt att må dåligt, men glöm
inte bort att må bra för de:)
Leendet och glädjen,kärleken talar alla språk i världen!
Kärlek Respeeekt Eemelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0